25 Ağustos 2010 Çarşamba

HASTA EDEN FİLM :)

2 akşam önce Tuğçe'mle balkonda gece saat 2.30'a kadar film seyrettik. Film çok güzeldi güzel olmasına ama bu film bizi hasta etti. Şaka yapmıyorum; gerçekten ikimiz de hasta olduk. Bir gün sonra Tuğçe'min boğazı ağrımaya başladı. Akşama doğru da benim boğazım ağrımaya başladı. Geceye doğru ikimizin de boğaz ağrısı hat safhadaydı.
Ertesi gün doktora gittik. İkimiz de anjin olmuşuz. İlaçlar, boğaz spreyleri falan kullanmaya başladık. Neyse, ben idare ediyordum ama Tuğçe'nin akşam saat 7.30'tan sonra midesi bulanmaya, kusmaya başlamasın mı? Bir de müthiş bir baş ağrısı. EYVAH!...Saat 10'a kadar devam etti. Bize yakın olan Ortaköy Tıp Merkezi'ne gittik. Serum takıldı. Serumun içine ağrı kesici, mide bulantısını önleyici, vitamin (altı tane kapsül kırdılar) karıştırdılar. Bir de 1 mg'lık antibiyotik yaptılar. Serum bitene kadar -1,5 saat- orada bekledik. Neyse sakinleşti ve eve geldik. İşte böyle, balkonda film seyretmek bize çok pahalıya mâl oldu.
Bugün ikimiz de kocaman burunlarımızla daha iyiyiz. Ama bu filmi ikimiz de unutmayacağız.
Filmin ismi de The Negotiator (Arabulucu). Oyuncuları da Samuel Jackson ve Kevin Spacey. Çok güzel bir filmdi. Kesinlikle tavsiye ederim. Ama sakın gece yarısı balkonda seyredip de hasta olmayın :)

3 yorum:

  1. ablacım benim çok geçmiş olsun diyorum öncelikle..benim kızlar da ne zaman hasta olsa arkadan da ben hasta olurum..ama ben derim ki siz iyi olun da Allah sizin hastalığınızı bana versin irem de bana uyuz olur "anne öyle şeyler deme sende hasta olma bizde olmayalım kimse hsata olmasın" diye ama arkalarından bende yatak döşeklik olunca iremin ne kadar haklı olduğunu bir kere daha anlarım çünkü ben de hasta olunca kuzularım başımda yemeden içmeden kesilir gözümün içine bakar bu da beni daha da üzer...

    YanıtlaSil
  2. Süheyla öncelikle büyük geçmiş olsun.Neyseki senle telefonda bu yazını okur okumaz konuştuk lakin birkaç şey de yazayım dedim.Bence balkondaki ısının oda sıcaklığı ile arasındaki fark fazla olduğundan dolayı meyil etmiş olabilir.Aman dikkat edin.Tek böyle geçmiş olsun.
    Birdaha serumlarla fln uğraşmazsınız inşallah.Herikinizinde sitesinde yazılar,başlıklar bekliyoruz.Alıştırdınız bir kere...Kalın sağlıcakla,esenlikle...

    YanıtlaSil
  3. SELMA: Canım Güzide diye bir arkadaşım var, çocuğu Ecem küçükken aman o hasta olmasın ben hasta olayım dedi, bir gün sonra bir hasta oldu, yatak döşek bir hafta yatmıştı, senin yorumundan sonra aklıma geldi. Kimse hasta olmasın, ne çocuklar ne bizler :)
    ERGUN: Ramazan dolayısıyla yazılara fazla zaman ayıramıyorum ama yakında yazacak bir sürü yazı bulacağıma eminim. :)

    YanıtlaSil